Tuesday 16 October 2012

Wat gepraat #1

Oke, ik heb dus geen inspiratie. Maar ik wou wel graag wat online zetten dus ik maak hier gewoon een praat artikeltje van. En dat lijkt me eigenlijk wel leuk om ongeveer 2x in de maand te doen, eigenlijk dus ook een beetje soort van een persoonlijke update.

Het is vakantie, echt heerlijk. Gewoon lekker rustig helemaal niks doen. Of tenminste, de dingen die je doet zijn leuk :) Gister ben ik naar de stad geweest, en vanavond ga ik naar een voorstelling. Gewoon lekker leuk, en niks doe je gehaast. Alleen wat wel jammer is dat deze herfst vakantie maar 1 week duurt, dat gaat namelijk echt heel snel voorbij. Ook is het weer niet echt perfect, het regent echt heel erg veel. Bij ons is het nu wel eventjes droog, maar het heeft net de hele tijd geregend.


Oh ja, ik wil weer m'n layout veranderen. Ik vind deze op zich ook wel goed, maar ja, op een één of andere manier wil ik weer een andere. Eigenlijk ook eentje waar ik zelf een header bij maak, want dat is altijd leuk om te doen.

Mijn zus die gaat eigenlijk altijd opzoek naar leuke liedjes, en die bijvoorbeeld niet heel bekend zijn, maar wel leuk. En toen zei ze tegen mij, dat dit een heel leuk liedje was. En dat is het zeker! Echt zo'n hele mooie warme stem. Dit is weer een rustig liedje, maar echt prachtig.


A Drop In The Ocean, Ron Pope

Oh ja, binnenkort komt er een 30 days challenge. Ik wil het niet 30 dagen achter elkaar aan gaan doen, maar een paar keer in een maand.  Wanneer ik hem online zet weet ik nog niet, maar wel binnenkort.

En nu, weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet schrijven. Ehmm, ja. Wat wel leuk is, ik ga morgen naar de Ikea! Haha, ik hou echt van de Ikea. Ik ga erheen om een spiegel te kopen, want die is al een tijd geleden gebroken.. Alleen toen al eerder, waren we naar de Ikea gegaan die best dicht bij ons is, maar daar verkopen ze hem niet. Waarom niet?! Maar ik ga dus nu naar een andere Ikea, en daar heb ik veel zin in! Fijne vakantie allemaal!

2 comments:

  1. wat een leuk praatje!
    ik las ook dat je 12 was (ik ook)
    en dat je hobby floorballen is, wat is floorballen?

    neem ook eens een kijkje op mijn blog :)




    ReplyDelete