Sunday 23 September 2012

Een Verslaving | Pinterest

Ik had er wel vaak over gehoord en mensen zeiden dat ze het heel leuk vonden. Ik had het dus aangemaakt en ik vond het maar mwa, mwa. Nou ik kan je nu vertellen dat mijn mening heel anders is! Ik vind het namelijk super leuk! Ook nu ik meer bezig ben met kamers is dat de perfecte plek voor inspiratie.




Eigenlijk is Pinterest een soort van online prikbord. En meer dan dat kan ik het eigenlijk niet uitleggen. Je kan zelf allemaal categorieën maken, en daar foto's in plaatsen. En als je bijvoorbeeld een foto van iemand anders heel leuk vind, kan je die repinnen. Ik zal hier anders een paar leuke plaatjes van Pinterest posten:








En zo kan de lijst nog wel even door gaan. Maar dit raad ik dus echt aan om een keer te proberen. Je kan ook mij volgen: xtessie

3 comments:

  1. Ik vond Pinterest eerst heel leuk maar ik heb er al heel lang niks mee gedaan omdat het een beetje ging vervelen :') haahaha

    ReplyDelete
  2. Nice.^^
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    ReplyDelete
  3. Zelf ben ik ook gek op pinterested!

    ReplyDelete