Tuesday 24 July 2012

Verjaardags cadeautjes

Zoals jullie weten, ben ik zondag jarig geweest. Ook al kwamen er niet veel mensen (2),  heb ik nog best wel veel gekregen vind ik. Ik kreeg ook nog een paar dingen van m'n ouders wat ik niet verwachte (want ik had al een Imac gekregen). Ondanks het niet heel druk op mijn verjaardag was, vond ik het erg gezellig!

Als eerst wat ik heb gekregen, zijn 2 Gosh nagellakjes, volgens mij van de nieuwe collectie.


Links: 031 Lime'n Lemon Rechts 030 Oh La La!

Verder heb ik ook nog wat boeken gekregen:


Jeehh, ik Heb eindlijk Vlammen en Spotgaai!



Links: Het leven van een loser boek Rechts: Een schrift met een harde kaft, waar ik een soort van plakboekje van ga maken.

Wat ik in de Hema had gezien, zijn 2 hele grappige tapjes!

Verder nog allemaal kleine dingen:


De dingen dier er liggen: De hitkrant, een button, een naambordje, kaarsje met 12 erop en bookmarkers! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om al mij cadeautjes te zien, het kan zijn dat ik nog een keer zoiets post, van andere cadeautjes, die ik nog krijg. Liefs, Tess

Wat vinden jullie van mijn cadeautjes?

4 comments:

  1. leuk !
    ga je nog een notd doen met je nieuwe nagelakjes ??
    (notd = nail of the day ! )
    ik ben er benieuwd naar !

    liefs nadia !
    ps : mischien kan je de woordferttivicatie uit zetten ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dat ben ik wel van plan! Ik heb de woordverificatie uit gezet!

      Delete
  2. Oeh wat leuk, ik ben jaloers op je cadeautjes! En nog gefeliciteerd!
    De lakjes zijn ontzettend mooi. x

    ReplyDelete
  3. Leuke cadeaus! Die boeken heb ik net gelezen, deel 2 is nog beter dan 1. Zo geweldig zijn ze

    ReplyDelete