Sunday 22 July 2012

Happy Birthday to me!

Jaa, vandaag ben ik dan eindelijk jarig. En ik word dan 12! Ik vind 12, gewoon veel ouder klinken dan 11. Haha, dat is best raar eigenlijk, dat je een jaar geleden 11 heel oud vond. Mijn verjaardag word niet heel druk, simpelweg omdat het midden in de vakantie is. En dan is ongeveer iedereen op vakantie, dus ook mijn vriendinnen. Opzich, als je in de zomer jarig bent heb je het weer mee (nu een beetje), en in de winter minder. Alleen nu kunnen minder mensen komen, en dat vind ik wel jammer. Het cadeau van mijn ouders heb ik al gehad, namelijk een Imac. Ik vond een Imac altijd heel mooi, alleen het was wel iets te duur, om gewoon als computer te krijgen, die je nodig hebt voor de middelbare school. Toen was er een Mediamarkt actie, dat de 19% btw, eraf ging. Na een tijdje veel vragen te stellen aan m'n ouders, zeiden ze, het mag alleen het is dan ook voor je verjaardag. En dat heb ik dus gedaan. En ik ben er erg blij mee! Dus eigenlijk heb ik mijn verjaardags cadeau al gehad, daarom voel ik me een beetje anders. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik heb dit artikel vooruit geschreven, omdat het eerste familielid al om 11 uur voor de deur staat (van de 3). En ik hoop dat het een leuke verjaardag word! Liefs, Tess


No comments:

Post a Comment