Sunday 29 July 2012

33 WAYS TO STAY CREATIVE

Oh, wat vond ik dit plaatje leuk. Er staat namelijk op het plaatje, eigenlijk 33 dingen, om creatief bezig te zijn. En laat ik creatief bezig zijn, nou leuk vinden. Ik was van plan om iets met het plaatje te doen. Uitprinten? Overschrijven? Uitprinten, vond ik niet zo leuk, en dat is ook niet echt creatief. Dus ik ging het overschrijven! Niet gewoon, maar op een speciale manier!

Wat ik jammer vind, is dat het een beetje wazig is. Maar ik hoop dat jullie het nog wel een beetje kunnen lezen.






Ik heb hem uiteindelijk, opgehangen aan mijn prikbord. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Wat vinden jullie van dit plaatje? Vind je het leuk veranderd?

3 comments:

  1. Ah echt leuk! Je hebt het ook echt leuk gedaan met al die kleurtjes. Misschien doe ik ook wel mee, hihi. x

    ReplyDelete
  2. Ah, wat leuk dat je 'm hebt over geschreven! Misschien dat ik ook wel doe, ik ben niet zo heel erg creatief (vind ik) en zou dat wel wat meer willen worden :)

    ReplyDelete
  3. Ik vind het een suuuuper leuk idee! Had je misschien nog een foto van jou lijst waar alles duidelijk op staat? Ik kan het niet zo goed lezen hihi!

    Liefs Annabel

    ReplyDelete