Saturday 2 June 2012

Weekend

Weekend. Soms verlang ik er zo naar. Want als je dan de hele week op school zit en dan hen heb je 2 dagen vrij. Het jammere van weekend is dat het altijd zo snel voorbij gaat. Maar meestal is het wel heel leuk. Dit weekend heb ik het best druk, want vandaag had ik een feestje en ben ik naar het bos geweest. En morgen Heb ik wat met familie afgesproken. En wat ook wel leuk is: ik kan dit weekend en langer best veel snoepen. Want ik heb namelijk heel veel gekregen voor de A4d. Bij ons in de klas is het eigenlijk een gewoonte om elkaar iets te geven aan het einde. Dat is dus ook gebeurd, ik heb van 6 mensen ofzo wat gekregen.




Soms verbaas ik me dat mensen altijd iets gaan doen. Ik heb namelijk ook wel een gewoon weekend dat ik niet heel veel doe. Maar altijd als ik wel veel doe krijgen we altijd huiswerk op :( Oké het is niet veel, maar wel wat. Verder wil ik nog tegen jullie zeggen:



Gaan jullie nog wat bijzonders doen in het weekend of heb je dat al gedaan?

No comments:

Post a Comment