Friday 15 June 2012

Ochtendmens

Pfff, wat was ik moe toen ik gisteren thuiskwam van kamp.  De hele week gingen we laat naar bed ( half 12, half 1 en half 2) en we moeten elke dag om 7 uur opstaan! Wow, dat was super moeilijk.  Normaal ben ik eigenlijk altijd wel een vroege vogel. Ik hoef gewoon nooit een wekker te zetten, als ik bijv. naar school ga. En in het weekend, kan ik niet uitslapen. Dat vind ik eigenlijk best irritant. Want als je dan uit je bed komt, en je gaat tv kijken, zijn er allemaal stomme programma's. Maar ik ben niet z'n iemand als die wakker word, dat je gelijk ochtend gymnastiek gaat doen.




Sommige mensen, zijn dan juist weer avondmensen. Ze kunnen langer opblijven, en slapen meer uit. Ik ben er eigenlijk nog niet uit, wat ik het liefst wil zijn. Zelf heb ik het denk ik een beetje van mijn vader geërfd want die staat ook altijd vroeg op. Mijn zus die zegt dat ze dat vroeger ook had, maar dat dat later weer veranderde. Maar nu had ik voor het eerst wel uitgeslapen, ik ging lekker vroeg naar bed (9 uur) en werd om half 9 pas wakker. Wow, dat is echt mijn record, 11 en een half uur! Wat bekent staat, als avond mensen, vroeg uit hun bed moeten komen dat ze een ochtend humeur hebben.


Ben jij een ochtendmens of een avondmens?

1 comment:

  1. Leuke post! Ik ben toevallig ook net op kamp geweest. Ik ben denk ik een ochtendmens. Of nou.. Misschien ook een avondmens. Zou het zelf niet echt weten :s

    ReplyDelete