Tuesday 5 June 2012

Bonte avond

Kamp. Ik heb er het hele jaar naar uitgekeken. En dan is het nu bijna zover. Ik ga volgende week op kamp. Dat betekent dat er dan geen berichten online komen, of wel als ik uitvind hoe je dat automatisch doet. Volgens mij ben ik daar net achter gekomen :) Maar bij kamp hoort natuurlijk de BONTE avond! Ik wou wel wat doen, maar ik wist nooit wat. Nu ga ik met 5 kinderen uit mijn klas een liedje zingen.




Verder doen we natuurlijk op school nu ook de musical. Onze musical heet: 'Suprise Suprise'. Het gaat over dat de directrice, de klas vreselijk vind zingen en acteren. Maar als we dan bezig zijn word er een groot pakket gebracht. Niemand weet van wie die is en voor wie. Maar hij is te zwaar om aan de kant te schuiven (hij staat heel erg in de weg). En verder gaat het gewoon een beetje over groep 8. Ik speel Milla. Ik ben eigenlijk wel blij met die rol. Maar wat ik niet hoop, want als wij hem voor de school gaan opvoeren dat allemaal kinderen gaan lachen bij een bepaald liedje. Het is namelijk een liefdes liedje (soort van) en volgens mij ligt dat voor sommige kinderen een beetje lacherig.


Op zich vergeleken met andere klassen hebben wij volgens mij een luxe boekje. Alleen bij mij is hij al helemaal stuk want de binnenkant is los en van buitenkant.Xx Tess

Doen jullie ook een musical, zo ja welke of heb je er een ooit gedaan?

2 comments:

  1. Superrleuk, wij gaan ook nog op kamp. En wij spelen de musical Hospitaal Abnormaal. Dat is een super leuke musical! xx

    ReplyDelete
  2. leuk !
    ik heb net je blog ontdekt super leuk !
    ik ben zelf 10 jaar en zit in groep 7
    liefs nadia

    ReplyDelete