Thursday 31 May 2012

W4Kangoeroe

Op school doen we altijd mee aan de kangoeroe toets. Voor de mensen die dit niet kennen, het is een wiskunde wedstrijd. Vandaag op school kregen we de uitslag. Ik had het samen gedaan met een hele goede vriendin, en we werden derde! Zelf ben ik in groep 5 eerste geworden, en in groep 6 en 7 weet ik niet meer. Maar ik ben derde geworden en dat vind ik heel leuk. Op dit plaatje zie je wat ik gewonnen heb:



En zo zag het aan de binnenkant eruit:


Verder bij elke Kangoeroe toets, krijgt iedereen een leuk aandenken. Dit keer was het een: Rubik's Snake. Zelf vied ik dit best grappig want je kan het in allemaal vormen vouwen. Zo ziet het eruit:

Vanavond loop ik weer de avondvierdaagse, dus ik hoop dat het nog een beetje droog blijft. Wel jammer dat het weer opeens zo veranderd.  Xoxo Tess

Hebben jullie zelf weleens aan de Kangoeroe Toets meegedaan en wat gewonnen?

No comments:

Post a Comment