Monday 28 May 2012

Shoplog


Vandaag was het heerlijk weer. En daarom had ik vandaag met een vriendin afgesproken. Lekker wezen zwemmen, zonnen en kletsen. Je merkt ook dat iedereen gewoon wat vrolijker is door dit mooie weer. Opeens zei mijn vriendin: 'Zullen we naar de stad gaan?' Mij leek het een leuk idee, dus we gingen. Ik dacht dat er helemaal geen winkels open waren, maar ik had het mis. Ongeveer alles was open. De h&m, C&A, Tiger DK, Kruitvat en de Etos (en nog veel meer). Dus van alles was er open. Waarschijnlijk kent niet iedereen De Tiger Dk. Want hij zit niet overal. Het is een hele leuke winkel, en het is niet erg duur. Het eerste ding wat ik in de Tiger Dk heb gekocht is een klein ventilatortje  waar ook water uit komt. Dat kostte 2 euro:


Zien welk ding ik nog meer heb gekocht? Klik dan op: Lees meer.


Verder heb ik nog doekjes gekocht. Ik dacht eerst dat het soort van doekjes waren op je gezicht schoon te maken, waren maar dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Want ik wou dat eerst hebben omdat ik binnenkort met mijn klas op kamp ga! De doekjes kostte 0,50 cent:


Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. En geniet nog van deze mooie zomerse dag!

No comments:

Post a Comment