Saturday 26 May 2012

Mijn slaapkamer in foto's!

Hoi. Ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden als ik mijn kamer liet zien. Mijn kamer is meestal netjes. Opzich vind ik dat wel fijn want dan hoef ik niet vaak op te ruimen ;). Zelf heb ik een best wel kleine kamer. Aan de ene kant is dat wel knus maar aan de andere kant, je kan niks verschuiven. Mijn zus heeft wel een grote kamer en die veranderd daardoor haar kamer best vaak. Benieuwd hoe mijn kamer eruit ziet? Klik dan op: Lees meer.

Mijn muren zijn geel. Ik heb geel gekozen omdat het een hele vrolijke en leuke kleur is! Naast mijn deur heb ik 2 haakjes hangen:


Ik gebruik die voor kettingen (ik heb er maar 2 dus, je ziet ze niet op de foto) en tassen. Naast mijn haakjes zat een kast waar ik al mijn souvenirs in heb staan. En daarop mijn Ipod box en Make-up.


Daar naast heb ik een prikbord, waar ik altijd van alles en nog wat ophang. 


Daarnaast heb ik mijn bed staan met een hele leuke poster! 




En dit is mijn bureau. Ik vind het er eigenlijk zo best knus uitzien!
Ik hoop dat jullie nu een beetje beeld van mijn kamer hebben gekregen. Wat trouwens wel zo is, bijna alles uit mij kamer komt uit de Ikea. Mijn gordijnen, bureau, prikbord, bed enz. 

Wat vinden jullie van mijn kamer?

1 comment:

  1. Leuke kamer heb je zeg! Ik wil ook wel gele muren, MIJN LIEVELINGSKLEUR <3 xx

    ReplyDelete