Monday 21 May 2012

Hele leuke app :Cute the rope!

Hee. Als je een mobiel hebt waar je apps op kunt zetten verbaas ik me niet dat je dan 3 of meer pagina's apps er op hebt staan. Het zijn er namelijk zoveel! Wat ik een hele leuke app vin is Cut the rope. Dat betekent snijd het touw door.


Een soort van monstertje wil graag snoep (candy). En dat is wat aan het touw hangt (het bolletje) En dan word het een soort puzzel omdat je moet bedenken hoe het bij het monstertje komt. Hier heb ik wat plaatjes.


En dan moet je ook nog proberen om alle 3 sterren binnen te halen. Het spel kost 0,79 cent. Heb je geen mobiel waar je apps op kunt zetten maar het spel lijkt je wel leuk. Dan kan je naar de site: http://www.cuttherope.ie/ Je krijt dan 2 boxes (op je mobiel 10) en dan per box negen levels. Dat is niet heel veel maar ik zou het wel proberen want het is een heel leuk spel! Xx Tess








No comments:

Post a Comment